måndag 17 januari 2011

Dag 14

tadaa.. två veckor igenomkämpade.. helt otroligt att ja lyckats hålla mig till kosten.. eller ja.. några nötter i mörk choklad har passerat mina läppar.. men inte 1kg godis som det kunde varit annars.. får se det så :)
vägde mig idag och jag står still.. har inte tappat mer sen sist ja vägde mig.. o det e väl både eftersom ja inte kunnat röra mig så mycke senaste veckan pga värk o halka.

Försäkringskassan ringde mig idag *fanfar*
har försökt nå min handläggare där i över 1 år.. men utan resultat..
Verkar som det ska börja hända lite saker nu.. hoppas på arbetsträning på lämpligt ställe snarast.
Stora frågan för mig är vad som är lämpligt för just mig.. rörligt arbete utan tunga lyft... 2 timmar om dan..
det är svårt.. inspirationen är som bortblåst efter alla år man gått hemma.. kroppen är ju så olika varje dag.

Svårt svårt.. men nu har det börjat röra på sig lite iallafall så vi får väl se om vi kommer fram till nått bra.

Nu är klockan snart 3.. suck.. ja som skulle sova tidigt så det inte blir allt för tungt o stiga upp tidigt på onsdag..
får sätta larm imorgon.. o lägga telefonen så ja måste gå upp för o stänga av oljudet.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar