tisdag 4 januari 2011

Dag 2.

Ännu en dag avklarad och det rullar på riktigt bra..
Abstinensen har gjort sig påmind..men som tur väl är har ja kunnat slå bort den snabbt.
Dagen har varit lugn.. promenader med hund.. handling med grannen och matlagning.
Till frukost blev det en omelett med strimlad julskinka o purjolök och nu ikväll blev det en hemmagjord pizza med sesambröd som grund och sen tacokryddad färs på. Blev riktigt bra faktiskt :)
Köpte hem lite fläsksvålar idag så jag hade nått o knapra på när jag satt o tittade på tv.
Kände idag när jag skulle ta på mig jeansen att min uppsvällda mage gått tillbaka en bit..mätte såklart o hela 5cm har den gått tillbaka.
Nu är det dags för sängen.. ska iväg o hjälpa farmor med handlingen imorgon :)

2 kommentarer:

  1. Jättebra!! 5 cm?! Wow vad duktigt! Bara fortsätt kämpa!!

    SvaraRadera
  2. luft o vatten.. varit fruktansvärt uppsvälld om magen nu senaste veckorna..

    SvaraRadera