tisdag 25 januari 2011

Dag ?

Hoppsan hejsan.. dagarna går fort även om man inte har nått o fylla dem med..
Svacka är bara förnamnet på det som är och har varit.. mycke som trycker på inombords.. och jag får inte ut det.
Fick samtal från FK förra veckan och ska träffa en kvinna här i stan nästa tisdag för och prata lite om sysselsättning.
Har man gått hemma en längre tid så kan detta bli väldigt nervöst/ångestladdat.
Att man ska bryta det trista mönstret man haft, men som ändå blivit en trygghet på nått vis.

Trillade av LCHF linjen i helgen med.. så nu är det bara o börja om igen.
Förstår inte varför det ska va så svårt o finna motivationen trots att jag vet hur bra det kommer bli om ja håller det.
Min ryggrad vill förövrigt krypa ur kroppen o strypa mig.. känner mig riktigt uslig i kropp o själ just nu.
Ett par hundögon som möter min blick fyller mig med skuldkänslor för att ja inte kan ge henne det hon egentligen behöver i motionsväg. ÖÖÖÖRK.. ge mig mitt gamla liv tillbaka.. för detta vill ja inte ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar