söndag 16 januari 2011

Dag nånting..

Har haft ett par dagar off.. vet inte själv va det är som händer..
Jag har för mycke tid för o tänka o grubbla.. t.om omedvetet.. kan vara så att verkligheten kommer ifatt mig och jag rasar...jag vet faktiskt inte själv längre.
Sover halva dagar och vaken hela nätterna..

Behöver lära mig konsten att glömma o gå vidare också har ja märkt.. trodde jag hade gjort det gällande en viss sak.. men ett besked häromdagen bevisade motsatsen.

Finns mycke jag måste lära mig.. frågan är bara vart ja ska börja o hur ja ska gå till väga.
Alla har vi väl stunder då vi känner oss ganska uppgivna..o alla har vi våra vägar ur det hela.

Behöver hjälp för o hitta min väg..vet bara inte hos vem eller vart ja ska söka den hjälpen.
Dagarna bara tickar på..och alla ser de stort sett likadana ut.. sover..äter o går rundor med hunden.. div. hushållsysslor kan också förekomma..
Jagat försäkringskassan nu ett helt år.. men utan resultat.. jag behöver sysselsättning :(

Vädret bidrar en hel del.. behöver ljusare tider..och det snarast.
Halt ute..spänner sönder kroppen.

Neh.. mer positiv energi och lite j-ar annama är nog va ja behöver finna.. nån som har lite över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar