söndag 9 januari 2011

Dag 7.

Hoppsan hejsan.. 7:e dagen idag!
Hann inte med o blogga igår.. låg pall fall med mensvärk o ryggont större delen av dagen..
Som tur väl va så släppte det till eftermiddagen och jag åkte iväg på 25års firande.
Tog en sväng till puben.. vilket ja inte gjort på flera år.. kors i taket... o roligt hade ja också :)

Sen va man ju inte så pigg idag till en början haha.. men det redde upp sig till slut som tur va :)
Spenderat kvällen hos mor o far.. ätit lite mat o sett en film med dem.
Passade på o väga mig när jag kom dit och jag har tappat lite till vilket gillas massor =)
Nu ska jag ta o spela lite innan det är dags o krypa ner o hoppas på att all is på vägen försvunnit imorgon så vi kan ut o traska jag o mitt fyrbenta troll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar