söndag 2 januari 2011

Första inlägget!

Tjoho allesammans!
Nu ska jag testa det här med o blogga.
Jag är ingen skrivande människa egentligen..men försöka kan man alltid.
Denna bloggen sattes upp för att jag dels vill dela med mig av mina dagar och också dela med mig av min väg ner till 2 siffrigt.
Jag har gått med övervikt alldeles förlänge och det känns mer för var dag som går i både kropp o själ.
Så nu.. med nytt år framför mig satte jag startdatum 3:e januari 2011.
Jag har inget slutdatum utan kommer och fortsätta först o främst tills jag nått mitt mål, men sen även då för och hålla mig kvar där!

Jag har testat kosten innan med riktigt gott resultat.. varför jag la av vet ja egentligen inte..ångrar det en bra bit. Men nu ska jag på det igen!
LCHF, Low Carb High Fat.. Hejdå godis,bröd,ris o pasta.. Hej Bacon o ägg frukost!
Denna gången ska jag även utöka min motion med o äntligen skriva in mig på gymmet!

Så. här kommer alltså finnas en blandning av tankar,funderingar och förhoppningsvis lyckade resultat :)

1..2...3 imorgon kör vi!

1 kommentar:

  1. Heja heja!!
    Jag blev din första följare!! Hihi
    Tänkte bara önska dej lycka till i LCHF-planen! Om jag ens behöver lyckoönska dej. Du är så duktig med dieten ändå. Det här fixar du!!
    Kika gärna in till mej och anslut dej till min skara anhängare (som råkar vara 0 personer än så länge ;) ) Ha det bra! Kram på dej!!

    SvaraRadera